آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

من و چهار پايه

1392/6/27 9:03
نویسنده : بابا کامبیز
489 بازدید
اشتراک گذاری

من دارم به سرعت همه جاي خونه رو كند و كاو ميكنم وبه همه جا سر ميزنم مدارك هم كه به لطف مادر گرامي وخاله محترم موجود ميباشد ( پست اندرذ احوالات آرتميس2) وتاكنون به بيشتر وسايل خانه دستي رسانده ايم 

اينگونه كه پيش ميرويم نگران هستيم مبادا خيلي زود خانمان براي ما ديگر جذابيتي نداشته باشد منظور از جذابيت كشف نقاط جديد ميباشد

تا در يكي از بازديد هايمان از آشپزخانه به اين چهار پايه برخورد  كرديم كه مادرمان براي تميز كردن بالاي كابينت ها از آن استفاده مينمايد 

يك روز كه مادرمان سعي در خانه تكاني آشپزخانه داشتند ما نيز از فرصت كمال استفاده را نموديم و خود را به محل مورد نظر رسانديم

.

مادرمان كه حسابي مشغول تكاندن آشپزخانه بودند نه اينكه فكر كنيد مادرمان وسواس دارند خيـــــــــــــر فقط علاقه وافري به تميز بودن دارند اصــــــــــلا متوجه حضور ما نبودند ناگهان ما را سوار بر چهار پايه يافتند وبا تعجب آرتمـــــــــــــــيس مامان اينجا چكار ميكني؟؟تعجبتعجب

 واين بود جواب ما: لبخندي مليــــــــــــــــح نیشخند

.

اين بود كه مادرمان بيخيال النظافه من الايمان شدند و با تراوش احساسات مادرانه  با چهار پايه ما را به بيرون منتقل كردند تا اين موفقيت ما را ثبت كنند

البته همان روز موفق به عكاسي نشدند و اين عكس ها مربوط به روزي ديگر است

.

.

.

 تابي كه در تصوير ميبينيد مدتي است كه يار شفيق مادرمان شده و هر از گاهي براي اينكه مدتي هر چند كوتاه سروكله مان در آشپزخانه پيدا نشود ومادرمان بتواند به كارهاي خود برسد مارا به ايشان ميسپارنداينجا مشغول تماشاي آگهي بازرگاني آ.ب.ث ميباشيم كه علاقه وافري به آن داريم 

.

چندي پيش در يكي از تبليغات رب گوجه فرنگي مشاهده نموديم كه گوجه فرنگي براي پوست بسيار بسيار مفيد ميباشد اين بود كه دست به كار شديم لطفا به  اشتهاي ما به خوردن گوجه دقت نماييد

.

كه مادر گرامي احساس ميكنند كه ما سعي داريم درسته وكامل گوجه را قورت دهيم به ياريمان ميشتابند و تكه بزرگ گوجه را از دهانمان خارج مينمايند

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان روشا
27 شهریور 92 10:03
تولدت مبارک عزیزم
سلام با اجازه من لینکتون کردم.خوشحال میشم شما هم لینک کنین


سلام ممنون خاله مهربون
شما هم لينك شديد
سارینا کوشولو
27 شهریور 92 10:22
سلام خاله الهام
عیدت مبارک
چه جالب
سارینا هم عاشق تبلیغ آ. ب. ث هستش
دقت کردی اسم خواهرزاده های ما رو روی برج هاشون میذارن؟!
برج های شش گانه ی آرتمیس، همسایه ی بی بدیع دریاچه چیتگر
مجتمع های تجاری سارینا کیش 1 و سارینا کیش 2
میبینی خواهر زاده های پولداری داریم
آپم


سلام عزيزم عيد تو هم مبارك
آره گلم منم دقت كردم
كلي هم ذوقيدم
سارینا کوشولو
27 شهریور 92 10:24
خاله الهام
نظرات خصوصی در نی نی وبلاگ تو قسمت " نظرات تایید نشده" نیس
حتی اگه تاییدش هم نکرده باشی
باید تو قسمت " آخرین نظرات خوانندگان" بگردی
بگرد نظر خصوصی م رو پیدا میکنی
موفق باشی


خاله جون ميدونم بايد تو قسمت آخرين نظرات برم
رفتم نبود
مامی ارمیا
27 شهریور 92 12:41
الهی بگردمتو که شماها اینقد کنجکاو و شکمو و دوست داشتنی هستین کوچولوهای ناز....


خاله جونم مرسي كه نگفتيد شيطون
واقعا ما كنجكاو هستيم واصــــــــــــلا قصد
شيطنت نداريم
خاله جون گوجه براي پوست خيلي خوبه شما هم امتحان كنيد
الناز مامان طاها
28 شهریور 92 1:21
سلام خوشگل خالهدلمون واست تنگ شده بودقربون کنجکاویهات عزیزم

سلام خاله مهربونم
ما هم دلمون براي شما تنگ شده بود
مامان آریسا
28 شهریور 92 14:33
جووووووووونم شیطون بچه ها همه مثل همن انگار آریسا ما همش تو اشپخونه دنبال سیب زمینی و پیاز و ... هست . خدا همشون رو حفظ کنه ایشالاااا


آره منم فكر كنم همشون با هم هماهنگ عمل ميكنند
ببين چه ارتباط قوي حاكم هست
سارینا کوشولو
28 شهریور 92 17:21
خاله الهام واست خصوصی فرستادم ببین اومده
سارینا کوشولو
28 شهریور 92 18:10
خاله الهام بدو بیا آپم
مادر منتظر
28 شهریور 92 20:09
سلام خاله الهام مهربون
چشمتون روشن که آرتمیس برگشته.

آمادگیتون رو برای برگشت آرتمیس با عکسایی که گرفتین اثبات کردینا

الهییییییی با این گوجه خوردنت. خیلی خوشگل شدی وقتی گوجه به این بزرگی رو کردی توی دهنت نازنازی

خاله جون بازم به ما سر بزن.
کم پیدا شدیا

سلام ماماني منتظر
مرسي عزيزم چشم و دلم كه چرا غوني شد
ببخشيد نرسيدم بهتون سر بزنم
زود زود ميام
مامان محمدرهام جون
29 شهریور 92 1:12
ااااااااااااااااای خدا فتح شیرینت مبارک عسلکمامانی خسته نباشیگوووووووووووجه نوش جونتمحمدرهامم تبلیغ ا ب ث رو خیلی دوست داره
کامیاب باشید


مرسي خاله جونم اينجوري تشويق ميشم
دو روز پيش هم به تنهايي از مبل بالا رفتم
اگه همين جوري پيش بره كاملا ميتونم از ديوار راست بالا برم
مامان آروین
30 شهریور 92 7:34
سلام عزیزم
ما هم دلمون برات تنگ شده بود ایشالله همیشه به گشت گذار و تفریح و مسافرت و...
حسابی شیطون بلا شدی ها خوشگل خاله
قربووووووووووووووووووون دخملی نااااااااااااااااااااااااااااازم که میخوام بخورمش


سلام خاله مهربون
ما هم دلمون تنگ شده بود
البته پست قبلي رو هم ببينيد كه
چقدر دخملي مثبتي بدون هيچ شيطنتي هستيم
صبا خاله ی آیسا
30 شهریور 92 10:38





مامان عبدالرحمن واویس
30 شهریور 92 18:25
ارتمیس جون ای شیطون بلا حسابی شیطون شدی ها دخت رکنجکاو
افرین به مامانی وخاله الهام وخودت که ازالان به فکر پوست نازت هستن


خاله جون شما هم استفاده كنيد
خاله جون همه بهم ميگن شيطون ولي من فقط كنجكاوم
مامان امیرعلی گلی
31 شهریور 92 18:23
سلام خاله جونی شرمندتم یه مدت نبودم تابستون پر مشغله و پر اتفاقی داشتم اما هرچی بود تموم شد و من اینجام ببخشید که نگرانت کردم آرتمیس جونم هم که حسابی بزرگ شده چقد دلم براتون تنگ شده بود


سلام عزيزم چه خوب كه دوباره برگشتيد
ما هم دلمون كلي براتون تنگ شده بود
الهام مامان محیا
31 شهریور 92 23:46
چه حالی هم میکنه قند عسل پس شلوارت کو آقا
راستی مامانی باهاتون قهریم یه ذره چون دیر به دیر میاین پیشمون


سلام ببخشيد گلم چشم بيشتر بهتون سر ميزنيم
خاله جونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 مهر 92 4:49
عزیزم ماشالله حسابی بلا شدی هااا دلم برات تنگیده بود
بوس بوس


مرسي خاله مهربونم منم كلي دلم براتون تنگ شده بود
مادر منتظر
3 مهر 92 13:49
سلام خاله جون آراتمیس
چطوری؟
دخملیمون چطوره؟
پس عکسای جدیدت کو خاله جون تنبل؟
آراتمیس کوچولوی شیطون بلارو ببوس

سلام عزيزم مرسي ما هم خوبيم
ببخشيد بخدا اين روزها خيلي گرفتارم
فقط ميرسم نظر هارو تاييد كنم
سمانه مامان ستایش
3 مهر 92 17:08
ای جاااانم عزیزم چه فتحی کردی واسه خودت تو آشپزخونهیعنی کارتون دراومدههر روز باید شاهد یه فتح جدید از آرتمیس جون باشید
ستایش هم عاشق تبلیغ آ ب ث ست و وقتی دستاشو میشورم شعرشو میخونه.
گوجه هم نوش جونت عزیزمچه خوب که از الان به فکر پوستتی


مرسي خاله جون كه مشوق من در اين فتح هستيد
آره واقعا هر چي بزرگتر ميشن شاهكاراشون هم بيشتر ميشه
مثل اينكه همه بچه هاسليقشون مثل همه
خاله جون از الان بايد به فكر باشم ديگه شما هم امتحان كنيد
مامی ارمیا
4 مهر 92 10:32
آرتمیس کوچولو دلمون واست تنگ شده کجایی خانوم خشگله ؟؟؟؟
خاله جون الهام کم پیدایین ؟؟؟؟


ببخشيد گلم يكمي گرفتارم
اولين فرصت ميام آپ ميكنم
ماهم دلمون براتون تنگ شده
مامان آروین
5 مهر 92 21:28
سلام دوست جوناااااااااااااااااااااای مهربووووووووووووووون و دخملی شیرینم
عااااااااااااااااااااااااااالی بود خاله خانوم یعنی امروز یه دل سیر خندیدم ماشالله قلم شیرینی داری خوب کارهای دختر ناز نازیمون تفسیر می کنییییییییییییی بازم از شیرین کاریهای پرنسسمون بنویس خیلییییییییییییییییییی دوستون دارم آرمتیس جونو از طرفم ماچش کنید یه ماچ قلنبه تپل


سلـــــــــــام به دوست گلم
مرسي عزيزم شما هميشه به ما لطف داريد انشالله كه هميشه دلتون شاد
ولبتون خندون باشه ما هم دوستون داريم يه عـــــــــالمه آروين گلي رو هم ببوسيد
zohre maman kiyan
6 مهر 92 10:07
سلام شیرین خاله

قربونت برم که کلی شیطونی میکنی

چه عکسای قشنگی


سلام خاله مهربونم

چشماتون قشنگ ميبينه

الهام (مامان امير حسين)
6 مهر 92 17:29
دختر و اين همه شيطوني!؟؟

داريم؟اصلا ميشه؟




حالا كجاشو ديدي خاله جون

آرتميس از آنچه كه ميبينيد وروجك تر است

الهام مامان علیرضا
7 مهر 92 10:48
فدای این خانم کوچولوی خلاق
داری جا پای علیرضا میذاری
خدا به مادرت صبر بده آرتمیس جون
ما که عملاً نابود شدیم


نابود رو خوب اومدي
واقعا اين همه انرژي از كجا ميارن
شبها هميشه تا12 بيداره صبح كله سحر هم بيدار ميشه
مامان امیرعلی گلی
7 مهر 92 15:44
ای شکمویه شیطون
SaYa
9 مهر 92 15:17
عزیززززززدلم
خانوم خانوما چه بلا شدن
قربونت برم اینا همش نشونه سلامتیته
بازی کن و تا میتونی بخند
نگا پاهای نازش الهی قربونت برم من خوشمززززززززه
الهام جون واسه این نفسی حتما یه اسپند دود کنید


آره سايا جونم دقيقا همينه كه ميگي
من خودم اصلا دوست ندارم بچه آروم باشه
مرسي عزيزم از لطفت
مامان عطرین
10 مهر 92 19:28
ما به روز شدیم
انسیه
11 مهر 92 15:52
ددا دودی بودا؟ نی نی میگه خاله جون بی وفا شدی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 مهر 92 15:23
دوست گلم منو ببخش که نتونستم زودتر بیام بهت سر بزنم

و رمز و بهت بدم

فعلا به روز نمیکنم تا سی دی بلاگ مو که سفارش دادم بگیرم اخه میخوام سی دی فقط تا اخر 24 ماهگی ایلیا جونم باشه

وقتی گرفتم با چند تا پست جدید اپ میشم اخه تو ماه زیبای مهر حسابی سرم شلوغ بود

اول اینکه یه قرار وبلاگی داشتیم با سایا جون و زینب جون( مامان امیرعلی )

دوم اینکه به جشن تولود یکی از دوستای ایلیا جون دعوت شدم

و سوم اینکه به جشن عقد هم دعوت شده ایم حالا میام و همشو نو یه دفعه اپ میکن

راستی مهمونم داشتم عمه خودم و شوهرش از همدان امده بودن خونمون بلاخره این که حسابی سرم شلوغ بود و نتونستم بیام پیشتون


مامان ایمان
12 مهر 92 15:57
سلام عزیزم خوبی؟شرمنده که نمی تونستم بیام یشتون دلم واستون تنگ شده بود فدات بشممم
مامان امیرعلی گلی
12 مهر 92 16:34
خاله کجایی پس نیستی گلم
سحر
13 مهر 92 20:10
سلام خوبی وبلاگ زیبایی داری آرتمیسوببوس به منم سربزن واگه دوست داشتی خبربده تاتبادل لینک کنیم مرسی
سمانه مامان ستایش
14 مهر 92 1:13
الهام جون کجایین؟نیستی
خاله ی آریسا
14 مهر 92 9:09
خاله کجایی نیستی؟ نه آپ میکنی و نه به ما سر میزنی
اموزش هنر دستی (عسل)
14 مهر 92 18:01
ببخشید این همه مدت بهت سر نزدم ولی الان اومدم پیشت
اموزش هنر دستی (عسل)
14 مهر 92 18:04
اگر بخوای قالب وبلاگتو مثل قالب جدید وب خودم از قالب وب به قالب سایت تبدیل کنی و عکس ارتمیس خانوم هم بالا سرش باشه میشه پنج هزار تومن ولی اگه بخوای فقط یه قالب معمولی مثل قالب فعلیت باشه و فقط عکس ارتمیس جون بالاش باشه میشه چهار هزار تومن این قیمتارو هیج جا نمیتونی پیدا کنی خیلی ارزون حساب کردم براتون راستی یه چیزی باید رمز وبتو بهم بدی تا کد قالبو توش بذارم و بعد هم وقتی کارم تموم شد بهت خبر بدم تا رمز وبتو عوض کنی راستی یه عکس هم که میخوای بذاری توی قالب وبتو برام تو یه پست رمز دار بذار و رمز پستو بده تا من ورش دارم و برات توی قالب وبت بذارم و یه چیز دیگه عکسی که میخوای جزء قالبت بشه رو باید یه چیزی انتخاب کنی که عکس ارتمیس جون یه کنار باشه و بقیه عکس ، کمی خلوت باشه تا اسم وبت در قسمت خلوت نوشته شه و حک شه راستی چون من خیلی خیلی به ارتمیس خانوم گل علاقه دارم دوسش اارم یه تخفیف ویژه هم بهش میدم یکی سفارش بده من با قیمتش راه میام
الهام مامان محیا
16 مهر 92 12:58
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود

* * * * *

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

روزت مبارک فرشته ی کوچک

برای تبریک تولد هم ببخشید دیر شده عزیزم
تولددددددددددددددت
مبارررررررررررررررررررک


عزيزم مرسي از متن قشنگي كه نوشتي
شما ببخشيد گلم من كمي عكس ها رو دير گذاشتم
ارلا
29 مهر 92 21:34
سلام عزیز ممنون که به من سر میزنی ممنون گلم


سلام
خواهش ميكنم گلم