آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

حماسه سياسي حماسه اقتصادي

1392/4/23 17:04
نویسنده : بابا کامبیز
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله هاي مهربون من چند وقت پيش همراه مامانم اينا رفتيم پاي صندوق وراي داديم اين شد حماسه سياسي من 

و اما حماسه اقتصادي : lمدت ها ذهنم درگير بود كه اين حماسه سياسي من يه حماسه اقتصادي كم داره اينجا من ومامانم آماده شديم كه بريم بيرون منم در غرق در تفكرات خودم هستم كه چه طوري حماسه  خلق كنم 

.

رفتيم يكمي خريد كرديم البته بماند كه من چـــــــــــقدر دخمل خوبي بودم وبه مامانم كمك ميكردم وهر چيزي ميديدم ميخواستم بر دارم

تا اينكه به يه مغازه رسيديم كه اين قلك خوشكل اونجا بود نه اينكه فكر كنيد به خاطر شكلش خريدم كه باهاش بازي كنم هاا

اصـــــــــــــــلا همچين خيالي نداشتم ماماني  ديد من به يه نقطه خيره شدم وچشم بر نميدارم برگشت نگاه كرد ومتوجه شد كه من چي ميخوام

ما يه همچين مادر و دختري هستيم با زبان نگاه با هم حرف ميزنيم 

 

ببينيد من چقدر از اين حركت خودم لذت ميبرم

.

البته آبنباتم رو هم خيلي دوست دارم اينجا دارم به خودم حسابي ميبالماز خود راضیاز خود راضی

.

من يه همچين بچه خوش فكري هستم همش تو كار خلق حماسه ام

.

اينم يكي ديگه

.

خب فعلا اين دوتا حماسه رو داشته باشيد تا بعدبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان عبدالرحمن واویس
23 تیر 92 16:57
عزیزمی ارتمیس جونم بااین فکرهای خوب خوبت


خاله الهام مامانی جونم خسته نباشید


ميبيني خاله جون من هميشه فكر هاي خوب دارم
محی مامان ملینا و کوروش
24 تیر 92 10:54
بوس برای دخی ناز


مرسي عزيزم
مامان شهرغريب
24 تیر 92 11:52
سلام

دخترنازي دارين ماشااله


سلام مرسي عزيزم از لطفتون
مامان سونیا
24 تیر 92 12:02
هزاران افرین بر این دخملی حماسه سازماشالله به این فکرها و کارهای قشنگت ناناز خانم


مرسي خاله جونم كلي تشويق شدم براي حماسه هاي بعدي
مامان بابای الیسا
24 تیر 92 13:20
سلام مامانی چه دخملی نازی دارین خدا حفظش کنه براتون عزیزم


ممنون از لطفتون اي كاش آدرستونم بزاريد......
مامی ارمیا
24 تیر 92 13:25
چطوری کوچولوی قرتی. کم پیدایی خاله جون آرتمیس؟؟؟؟؟
ستاد انتخاباتی زدی ؟؟؟!!!!


ههههه ستاد انتخاباتي نه بابا چشممممممممم زود به زود ميام
انسیه
24 تیر 92 13:25
چه قلک نازی... اصلا این حماسه سیاسی که میگن فقط بخاطره شما رقم خورده


حال كردي خاله جون من يه همچين دخملي ام
مامان محمدرهام جون
24 تیر 92 13:50
دعوتتون اجابت شدچرا به ما سر نمیزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ببخشيد گلم الان ميام
zohre,mamane kiyan
24 تیر 92 15:02
قربونت برم حماسه ساز خلاق و خوش فکر
خیلی عکسهای قشنگیه


خدا نكنه خاله مهربونم مرسي از لطفتون
سارینا کوچولو
24 تیر 92 17:29
سلام خاله الهام
بالاخره سارینا هم تو جشنواره شرکت کرد
حالا وقتشه گوشی مبارک رو برداری و کد 659 رو بفرستی
ممنون


سلام عزيزم بله حتما 220 659 اينم راي ما
مامان تینا و رایان
24 تیر 92 21:24
پولاتو جمع کن بده به من واست یه آپپولو هوا کنم اره قربونش




واي مرسي خاله جونم واقعا اينكارو ميكني


مامان بابای الیسا
24 تیر 92 23:17
وای ببخشید آدرس رو نذاشته بودم . بوس واسه فسقلی ناز


گلم اين دفعه هم كه آدرس ندادي.......
خاله ی امیرعلی و آنیسا
25 تیر 92 10:36
سلام خاله الهام.. ماشالا ب این دخملِ حماسه ساز.. چ ذوقی هم کرده گوگولی..
انسیه
25 تیر 92 14:00
الهام مامان علیرضا
25 تیر 92 14:27
آفرین به دخملی حماسه ساز ماشاله شما بچه ها همش تو کار خلق حماسه هستید!! عکسات خیلی قشنگ شده عزیزم قلکت و پُر پول کن
خاله ی آریسا
25 تیر 92 16:25
به به خانوم حماسه ساز آب نباتتو بخورم عشقمممممممممممم البته الان روزم یه ممممماااااااااچ گنده و حسابی
مامان عبدالرحمن واویس
25 تیر 92 18:32
سلام دوست خوبم فقط 2روزدیگه تاختم دوراول مونده اگه جزءهای انتخابی خوانده شده لطفا بهم خبربدین منتظرتونم


چشم گلم
اموزش هنر دستی (عسل)
25 تیر 92 23:04
ارتمیسم لپتو بیار جلو یه لحظه کارت دارم ،حالا بگیر
اخه خاله الهام خیلی باحال نوشتی انگار واقعا اینارو ارتمیس گفته ولی واقعا خیلی قلک خوشملی بود واقعا به قلکه نگاه میکرد که خریدش دیگه هههه


مرسي عسلي آره ديگه داشت نگاه ميكرد
اموزش هنر دستی (عسل)
25 تیر 92 23:05
خاله الهام تورو خدا توی مسابقه وبم شرکت کن


باشه عسل جونم الان ميام گريه نكن باشــــــــــــه
مامان کیان کوچولو
27 تیر 92 12:23
ای جانم عزیزم مروارید 3 مت هم مبارک باشه هوووووووورا
به به ایشالله که قلکت پر از پوووول بشه ...
پولدار بشی خوشگل ِ من


ممنون خاله جووووونم
مامان امیرعلی گلی
27 تیر 92 16:39
میبینم که دخملمون رفته توکار سیاست و اقتصاد
دندون موشیهاشم که مشخصه


بله ديگه خاله جون اين تازه اولشه
مامان ایمان
28 تیر 92 17:33
عسل خاله می بوسمتتتتتت ناز نازیییییییییییییییی


mitra
15 مرداد 92 0:38
janam che nazzzzzz


mer30 azizam