آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

آرتميس ورزشكار

1392/4/26 17:58
نویسنده : بابا کامبیز
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله هاي مهربون اين خاله جون من فقط از شيطنت هام مينويسه ولي خودتون ببينيد من چقدر فعاليت مفيد دارم

0039.gif0038.gif

اينجا ماماني داره بهم ياد ميده كه بايد اينجوري بشينم

 

.

ايجا هم داشتم براي خاله جون موش ميشدم كه نصفه نيمه شد

.

ولي من روش خودمو دارم براي ورزش كردن

.

به نظر شما اينجوري بهتر نيست م هميشه فكر هاي خلاق دارم اينجا مشغول بازرسي فني هستم

.

بايد از هر نظر بررسيش كنم كه مشكلي نداشته باشه من كلا خيلي فني هستم

.

حالا ميشه از اين ابروكت استفاده كرد

.

خب اينم يه جورشه ديگه من از يكنواختي اصيا خوشم نمياد

.

حالا ميرم سراغ دوچرخه سواري

.

بغلببيــــــــــــــــــــــــنش چه ذوقـــــــــــــــــــي ميكنه از دوچرخه سواريبغل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله پارمیدا
17 تیر 92 9:36
پش ما هم بیانی نی ماتو مسابقه نی نی شکموشرکت کرده اکه دوست داشتی بهش رای بده کدش 269


حتما گلم
خاله ی امیرعلی
17 تیر 92 10:43
آرتمیس نفرِ اولِ ورزشِ قهرمانی.. ماشالا چ ورزشکار..
محمدی
17 تیر 92 12:44
باسلام خواهر گرامی از باربی چه میدانید ؟ آیا از اثرات مخرب این عروسک بر کودک خود مطلع هستید ؟ برای آشنایی بیشتر به آدرس زیر تشریف بیاورید منتظر نظرات سما هستیم http://tribuneazad.ir/?p=796
مامان امیرعلی گلی
17 تیر 92 12:50
سلام خاله جونی از الان داری آرتمیس رو یه ورزشکار میکنی چقد این دختر ما وروجکه دلت میخواد لپشو بکشی
انسیه
17 تیر 92 12:54
بزن زنگوووووو
zahra
17 تیر 92 13:30
قربونت الهیییییییییییی الهامم...بوووس حتما دعات میکنم خانومی...تو هم منو فراموش نکنیا
مامان تینا و رایان
17 تیر 92 15:03
سلام الهام جونی...خوبی؟آرتمیس جونی ورزشکارو ببوس.. ممنون که به من سر زدی
اموزش هنر دستی (عسل)
17 تیر 92 18:04
اوخ قربون این دختر ورزشکار
zohre,mamane kiyan
18 تیر 92 12:23
بابا دخمل ورزشکار کوچولو
ناناز جون میبوسمت


مرسي خاله جونمممممم
مامان عبدالرحمن واویس
18 تیر 92 15:20
افرین دختر کوچولوی ورزشکارم
که ازاین کوچیکی به فکرتناسب اندام خودتی


آره ديگه خاله جون من يه همچين ني ني اي هستم
الهام مامان علیرضا
18 تیر 92 18:01
به به چه دخملی ورزشکاری
کارت خیلی درسته عزیزم
کار مامانتم خیلی درسته که این همه فعاله و تو خونه ورزش می کنه
آفرین به مامان و دختر ورزشکار

کاشکی منم تو خونمون جا برای وسایل ورزشی داشتم


خب خاله جون شما هم بياين خونه ما با هم ورزش كنيم
مامان عطرین
19 تیر 92 10:57
سلام به ارتمیس جونی و مامان وخاله چقدر دلم براتون تنگ شده بود من چند هفته ای سفر بودم و خیلی فرصت نت بازی نداشتم امیدوارم حالتون خوب باشه و ارتمیس خانم هم رای بیاره من بهش رای میدم وبلاگم راهم بروز کردم با یکسری عکس


ما هم دلمون براتون تنگ شده بود عزيزم
مائده(ني ني بوس)
21 تیر 92 10:31
قهرمان قهرمان حمايتت ميكنيم


مرسي خاله مهربونم

مامان جوجو
27 تیر 92 9:14
سلام الهام جونم.خوبی؟آرتمیس جون هم خوبه . از جای من از اون لپ های خوشگلش یک بوس خوشگل بکن .ممنون که به جوجوی من سر می زنی و نظر می زاری . انشاا.. زنده باشه خیلی ماهه . خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه . دعا کن رکسانا جون من هم زود بیاد و برام از این شیرین کاریهای آرتمیس جون بکنه .


سلام عزيزم مرسي از لطفت
چه اسم قشنگي براش انتخاب كرديد
ان شالله كه زود زود مياد پيشتون
مامان کیان کوچولو
27 تیر 92 12:25
آخی چه خنده ای
از ته دلشه