آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

اولــــــــــــــــين قـــــــــــــــــدم

1392/4/18 8:24
نویسنده : بابا کامبیز
367 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

دوس جوني ها خاله هاي مهربون خبر داغ داغ اين روزهاي خونمون

 

 

 

تاتي كردن منه اونم بصــــــــــــتورت كامـــــــــــلا مســــــــــــتقل

 

نبوديد ببــــــــــــــــــينيد چـــــــــــــــــقدر همـــــــــــــــــــــــگي

خوشـــــــــــــــحال شدند

 

روز جمعه 14تيرماه92 مصادف بااولين

 

قــــــــــدم قـــــــــــــدم من كه در تقويم خانواده رقم خورد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 تیر 92 8:43
قدمهات استوار خاله جونم. الهی همیشه تو راه خوب قدم برداری عزیزم.


مرسي خاله جووونمممممم
مامان سایدا
18 تیر 92 9:00
سلام خاله مهربون دختر گلی من خاله نداره میشه به وبلاگش سر بزنین مرسی


سلام گلم بله حتما الان ميام پيشتون عزيزم
zohre,mamane kiyan
18 تیر 92 12:19
سلــــــــــــــــــــــــــــــام
مبارک باشه آرتمیس جونم به سلامتی الهام جون


مرسي عزيزم از لطفت
بهاره
18 تیر 92 12:51
سلام به شما خاله الهام خوش به حال نی نی همچین خاله ای داره من به نی نی رای دادم انشالله برنده بشه


مرسي عزيزم از لطفت
مامان محمدرضا
18 تیر 92 13:09
خصوصی


اومدم خانمي
مامان عبدالرحمن واویس
18 تیر 92 15:21
مبارک باشه عسل من


مرسي خاله مهربونم
مامان عبدالرحمن واویس
18 تیر 92 15:21
عزیزم میخوام توی وبلاگم یه ختم بگیرم به نیت این ماه اگه دوست داری میتونی شرکت کنی تا ازثوابش بهره ببری اگه جوابتون مثبته لطفا باوبلاگ بیا وجزء دلخواهتو انتخاب کن منتظرتونم
مامان امیرعلی گلی
18 تیر 92 15:29
مبارکه مبارگه
چه حس قشنگیه وقتی اولین قدمایه ناز ناز میبینی
خاله جونی مارو فراموش کردی


نه عزيز دلم دوستهاي خوب كه فراموش نميشن
مامان تینا و رایان
18 تیر 92 15:48
ای جانم ...ایشالا مبارک باشه...اولین تاتی تاتی پسری من هم 23 اردیبهشت ماه بود..1 روز قبل از تولد باباش...کادو داد به ما


مرسي ماماني مهربون چه پسري شيطون بلا فهميده كي تاتي كنه
خاله ی امیرعلی
18 تیر 92 16:04
ب سلامتی.. ایشالا قدمهای آرتمیس گلی استوار باشه و هرروز شاهد موفقیت های بیشترش باشیم..
hedieh
18 تیر 92 16:12
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهكار توییم
ای داور بخشنده بما كن نظری
ای مو قربونش برم


مرسي هديه جونم
الهام مامان علیرضا
18 تیر 92 17:58
آفرین به آرتمیس جونی
گلی خاله
قدم بردار
محکم قدم بردار عزیزم



مرسي خاله جووووون
الهام مامان علیرضا
18 تیر 92 17:58
الهام جون فکر کنم سرعت پایینه جوابهای شما نیومد اصلا
مامان سونیا
19 تیر 92 9:10

مــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــارکّّّّّّـــــــــــــــ بــــــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــــــــــــــه عزیزم انشاالله عــــــــــــــــــروسیتــــــــــــــــــ رو ببینیم اتمیس خانم خوشجل


مرسي خاله مهربونممممم
خاله ی آریسا
19 تیر 92 11:41
اولین تاتی تاتی مبارک عزیز دلم چه خوبه که این رو هم ثبت کردین
مائده(ني ني بوس)
20 تیر 92 9:29
هوووووووووووورامباركه.


مرسي مائده جونم سارينا جونو ببوسسسسسسسس
مامان محمدرهام جون
23 تیر 92 0:25
مبارکههههههههه عسلمگامهایت استوار ومسیرت هموار
مامان کیان کوچولو
27 تیر 92 12:24
عزیزم مبارکه خاله جون ..