آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

ديگر عكس هاي مسابقه

1392/4/10 9:44
نویسنده : بابا کامبیز
545 بازدید
اشتراک گذاری

دوستهاي خوبم به اين عكس ها نگاه كنيد ببينم بازم راي نميديد

 

.

من كه منتظر نميشينم برام بشقاب بيارن يا بهم تعارف كنن خودم دست به كار ميشمنیشخند

..

اينجا هم مامانمو خوشحال كردمو خودم تهنايي (تنهايي) وبدون كمك غذامو خوردمتشویق

 

..

 

دوست جونم همين الان گوشيتو بردار وكد

رو به شماره

پيامك كن ومنو خوشحال كن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

zohre,mamane kiyan
10 تیر 92 9:09
سلام دخملی شکمو
وای راستی راستی دیگه شیطون شدیا
الهام جون خیلی عکس مسابقه نازه
منم آش دندونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


مرسي زهره جونم
بفرماييد خاله جون آش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 تیر 92 10:42
متاسفانه من دو خط داشتم به دوستایی که زودتر گفته بودن رای دادم. ولی امشب سعی میکنم از تلفن بابای آرتین بهت رای بدم.


مرسي عزيز دلم خيلي لطف ميكني
الهام(مامان اميرحسين)
10 تیر 92 11:58
عجب عكس خوشمزه اي الهام جون


مرسي عزيزم
نی نی جیگیلی(موسس ستاد)
10 تیر 92 12:01
سلام
از ستاد تبلیغاتی نی نی ها مزاحم میشم
اگه دوست داشتین بنر نی نی شما رو هم بزنیم تو ستادمون اجازه هست؟
فقط یه شرط داره به جیگیلی ما(موسس ستاد) هم یه رای بدین!
به بقیه هم بگین شاید یه 2 تا رای بیشتر واستون جمع شد!
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
نظر هم فرا موش نشه!


ممنون گلم حتما
الهام مامان علیرضا
10 تیر 92 13:33
عزیزم
تو خودت خوردنی هستی



مرسي كه اومدي پيشمون



اموزش هنر دستی (عسل)
10 تیر 92 15:53
چون اومدی وبلاگم و با معرفت ترین دوستامی با گوشی بابام رای دادم مرسی که وبلاگم و برام نظر گذاشتی خیلی خیلی بوس برای نی نی نازه و خودت دوستت دارم مرسی بازم بهم سر بزن


مرسي عزيزم خيلي لطف كردي
خاله پارمیدا
10 تیر 92 16:57
----------
-------------
----------------
-----------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------
-------------------------------- -----------------------

----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
---------------

----------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------
---------------------------- --------------
-----------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------پیش ماهم بیاین


اومدم گلم
زهرا
10 تیر 92 19:18
ای جان چه عسل نازی


مرسي عزيزم
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:43
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم. ببينم شما چه ميكنيد... با كولاكي تو وب خواهرام كرديد....حالا منم منتظر راي شما هستم
الهام مامان علیرضا
11 تیر 92 14:32
سلام
اومدم حالی از مامان هاجر بپرسم
چند وقته بی خبریم از ایشون



مرسي گلم حتما بهشون ميگم
مامان محمدرضا
11 تیر 92 16:01
سلام عزیز خاله چچچچچچچچچچچشششم حتما که رای میدیم. گلم چهقده این عکسا نازن الهیییییییییییییییییییییی .


مرسييييييييييي خاله جووووون
اموزش هنر دستی (عسل)
11 تیر 92 18:01
عزیزم نمیشه از پای کامپیوتر یاد بگیری اگه من برات بنویسم هیچی متوجه نمیشی !!! ولی میتونی بری گوگل اموزششو اپارات بگیری و یا دانلود کنی ، طراحی سایت فقط وقت میخواد که باید داشته باشی و حوصله که چه عرض کنم حتما باید داشته باشی ولی من میتونم اگه سایت بخوای داشته باشی با اسم خودت برات طراحی کنم البته میتونی سفارشتو توی سایتم بدی میتونی اولین طراحی از کارای من باشی فقط یه قیمت کم و ارزونی باید به من بدی قیمت زیاد نیست ولی در عوض یه سایت داری که هر چی بخوای توش میریزی و من اپ کردنشو از اپارات یاد بگیری . ولی طراحی با خودمه بعد میتونی در هر زمینه که بخوای سفارش بدی من طراحی کنیم و اپ کردنشو یاد بگیری از اپارات و در رابطه با هر مطلبی که میخوای ، بگی من بریزم سایتت چند روز دیگه ادرس سایتمو میام وبت میدم الان هنوز کارم تموم نشده ولی چند روز دیگه حتما ادرسو میدم برو و مطالبشو بخون و اطلاع داشته باش اگه خواستی میتونی سفارش بدی درخدمتم هر کاری داشته من هستم
اموزش هنر دستی (عسل)
11 تیر 92 18:01
عزیزم نمیشه از پای کامپیوتر یاد بگیری اگه من برات بنویسم هیچی متوجه نمیشی !!! ولی میتونی بری گوگل اموزششو اپارات بگیری و یا دانلود کنی ، طراحی سایت فقط وقت میخواد که باید داشته باشی و حوصله که چه عرض کنم حتما باید داشته باشی ولی من میتونم اگه سایت بخوای داشته باشی با اسم خودت برات طراحی کنم البته میتونی سفارشتو توی سایتم بدی میتونی اولین طراحی از کارای من باشی فقط یه قیمت کم و ارزونی باید به من بدی قیمت زیاد نیست ولی در عوض یه سایت داری که هر چی بخوای توش میریزی و من اپ کردنشو از اپارات یاد بگیری . ولی طراحی با خودمه بعد میتونی در هر زمینه که بخوای سفارش بدی من طراحی کنیم و اپ کردنشو یاد بگیری از اپارات و در رابطه با هر مطلبی که میخوای ، بگی من بریزم سایتت چند روز دیگه ادرس سایتمو میام وبت میدم الان هنوز کارم تموم نشده ولی چند روز دیگه حتما ادرسو میدم برو و مطالبشو بخون و اطلاع داشته باش اگه خواستی میتونی سفارش بدی درخدمتم هر کاری داشته من هستم
zahra
12 تیر 92 9:46
پس من چی؟منم میخوامممم


زهرا جونم آدرستو ندارم لطفا برام آدرستو بزار گلم
مامان آوا
12 تیر 92 10:15
ممنون عزیزم که به اوای من رای دادی. چشم حتما رای میدم
الهام مامان علیرضا
12 تیر 92 12:00
آفرین به این مامانِ باهوش ودخملی با این همه سیاست نه بابا خوشم اومد!! خوش به حالت خونۀ بابات نزدیک خودته و تو شهر خودتون خوش بگذره سلام برسون عزیزم
انسیه
12 تیر 92 12:52
منم شرکت کردم ولی هیشکی باهام دوست نیست که رای بده


گريه نكن انسيه جونم اومدم
SaYa
12 تیر 92 14:00
سلام عزیزم...رای دادم ولی وایه عکس آرتمیس بعد از عکس چندتا نی نی دیگه میزارم


مرسي سايا جونم
hedieh
12 تیر 92 17:39
وای عشق منو ببین


مرسي هديه مهربونم
مامی وانیا
12 تیر 92 18:28
سلام خانومی چند روز پیش که پیغام گذاشته بودی رای دادم نظرات وبت باز نشد برات بنویسم ایشالاه برنده شی عزیزم


مرسي خانمي خيلي لطف كردي گلم وانيا جونمو ببوسيد
مامان عبدالرحمن واویس
12 تیر 92 18:30
عزیزکم انشاالله که اول بشی وهمگیمونوخوشحال کنی
[
مرسي عزيزم با كمك شما ان شالله
hedieh
12 تیر 92 18:49
درباره وبلاگ عکس خودمه


ديدمت گلم چقدر هم ناز بودي عكس بچگياته ديگه؟؟
zahra
12 تیر 92 23:16
سلام عزیزدلم.
گلم کدوم عکس ؟مگه منو دیدی؟



عكس ني ني گپ رو گفتم خانمي
مامان محمدرهام جون
13 تیر 92 1:08
ای جانم عکسهای آخری محشرن



مرسي عزيزم اين عكسها دير به دستم رسيد كه براي مسابقه بفرستم
SaYa
13 تیر 92 11:21
سلام عزیزم...صلاحم در رفتنه شاید
hedieh
13 تیر 92 12:20
سلام خاله هاجر وخاله الهام
خوبین؟
گل من چطور خوبه شیطونی زیاد میکنه اره خاله عکس کوچولویی خودم بود


سلام هديه جونم مرسي گلم اونم خوبه فقط بگم كه از ديوار راست هم بالا ميره
بابای یسری جان
13 تیر 92 12:25
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مامان محمدرهام جون
13 تیر 92 20:17
عرووووووووووووووووووسک بهت رای دادم


مرسي خاله جووووونم
مامان عبدالرحمن واویس
14 تیر 92 0:03
الی جون ایکیوی من چطور مطوری؟؟ اخرعشقی خانومم
زهره(مامان.فاطمه)
14 تیر 92 10:10
ماشااله.به.این.خانم.کوچولو.مرسی.که.
بهمون.سرزی.وای.که.چقرشماخاله.ها.
خوب.و.مهربونی.فاطمه.منم.یه.خاله.اره.
مثل.شما.خوب.ومهریون.ایشااله.همه.
خاله.هاهمیشه.سلامت.باشن.الهی


خواهش ميكنم فقط ماماني چرا آدرس نزاشتين
شقایق
14 تیر 92 17:30
افرین به دختر خوشگل خودم


مرسي خاله ميبيني چه خوب غذا ميخورم
مامان کوثری
15 تیر 92 4:50
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
رلب
15 تیر 92 9:28
سلام
دوست من عجب وبلاگي داري خيلي ازش خوشم اومده . من زياد پيغام نميزارم اما چون وبلاگ قشنگي داري اومدم . اگر هم مايل باشي ميتوني به سايت چت روم من هم سري بزن خوشحال ميشم . www.mtnchat.ir موفق باشي



مرسي از لطفت ومرسي كه پيغام گذاشتيد
خاله ی آریسا
15 تیر 92 9:36
عشقمــــــــــی آریسا هم همینجوری پاهاشو میخوره


عزيز دلمي شما هم عكسشو بزاريد خاله جوووون
انسیه
15 تیر 92 11:16
من تا عید فطر طاقت ندارم صبر کنم


مامان اروين
15 تیر 92 11:47
ابممم


مامان ترانه
15 تیر 92 12:00
سلام. رای دادم به آرتمیس جون. ایشالا برنده میشه


مرسي ماماني خيلي لطف كردي
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 16:01
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم

-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
آپم خوشحال میشم که بیای
امشب یا فردا شبم پست قرار وبلاگی رو میزارم
منتظرتم


اومدم عزيزم مرسي از اسب تيزپايي كه برام گذاشتي
مامان اروين
16 تیر 92 12:07
سلام الهام گلم ممنون كه اومدي من بازم ابما زووود بيا
الهام(مامان اميرحسين)
16 تیر 92 12:41
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
الهام مامان علیرضا
16 تیر 92 21:30
کجایید؟
ازتون خبری نیست؟!!


اومديم خاله جوووون
مامان ایمان
16 تیر 92 23:56
سلام عزیزم دلمممم ایمان جونم توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین این کد 454 رو به این شماره 20008080200 پیامک کنید
دوستونننننننننننننننن داریممممممممم


چشمممم
مامان عطرین
19 تیر 92 11:00
رای دادم


مرسي گلم لطف كردي
الهام مامان محیا
5 مرداد 92 16:48
وای خیلی خوشم میاد بچه پاهاشو بکنه تو دهنش.اخه بانمک میشه.ولی پای محیا به دهنش نمیرسه چیکار کنم؟
شیدا
20 مرداد 92 17:17
شکمو
سها
20 مرداد 92 20:03
وب قشنگی دارین ارتمیس بچه ی زیبایی است. اگه خواستین یه سر به من بزنید من قالب و لوگو واسه وب لاگا طراحی می کنم اگه خواستین سفارش بدین.