آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

jojo

1392/3/11 17:24
نویسنده : بابا کامبیز
380 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم حيفم اومد اين دوتا عكسو نزارم اينقدر كه اكتيوي ( عكس هاي به جا مانده از اسباب كشي )

.

niniweblog.com

.

 ينم يه نمونه از تمركز حواس شما يعني اين تمركزت منو كشـــــــــتــــــــــه مژه خود كشي كردم كه يه نيم نگاهي بكني اما .....

دانشــــــــمند من داشتي روي اين خرگوش كوچولو چه آزمايشي ميكرديمتفکرمتفکر

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق(مامان آرنیکا)
7 خرداد 92 23:49
عزیزم چه دختر ملوسی ... مامانش اسپند براش دود کن
مامان محمدرضا
8 خرداد 92 0:48
خصوصی.
مامان زهرا
8 خرداد 92 2:40
بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .
الهام مامان علیرضا
8 خرداد 92 10:46
آرتمیس نازنینِ دانشمند قربون اون نگاه کنجکاوت بشه خاله مامان باید خیلی خوشجال باشه که تو اسباب کشی این قدر کمک کردی!!!
مامان محمدرهام جون
9 خرداد 92 0:41
وروجک چه میکنی؟؟؟؟؟ماشالله
مامان محمدرضا
9 خرداد 92 1:28
خسته نباشی که این همه کمک مامان میکنی جوجوی قشنگ.خوشگل خاله من بخورمت. مرسی خاله الهام شما لطف داری من زیاد از این شوخی ها میکنم جدی نگیر.ولی کلا اون طرف ها رو دوست دارم تا حالا هم نیومدم.راستی چرا شما نیایین؟ما خوشحال میشیم.عزیزممممممممممم بدون شما خوش نمیگذره تازه شایدم نرفتم.بی تو هرگزززززززززززز هههههههههههه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 خرداد 92 11:51
ای جونم چه دخمل نانازی