آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

اولين خرابكاري

1392/3/1 9:43
نویسنده : بابا کامبیز
258 بازدید
اشتراک گذاری

تصويري رو كه مشاهده ميكنيد متعلق به يه ني ني بيچاره بوده كه قبلا دست وپا داشته ناراحت

 

*

 

اين نيني بيچاره كه پستونك توي دهنشه دست راست وپاي چپ نداره ناراحت

قصه از اونجا شروع ميشه ( آخر قصه نگيد من مقصر بودم هاااا ) آرتميس از وقتي كه دو سه ماهه بود من هميشه اين نيني هارو نشونش ميدادم اونم يه جور خاصي نگاهشون ميكرد كاري هم به كارشون نداشت البته شايد هم نميتونست كه كاري به كارشون نداشت تا اينكه چند وقت قبل آرتميس داشت گريه ميكرد خواستم دوباره نيني هارو مثل هميشه نشونش بدم

همين كه بردمش نزديك نيني ها گريش قطع شد (بعله يه همچين خاله اي هستم من سريع گريه بچه رو قطع ميكنم آفرين به خودم از خود راضینیشخند

آرتميس يه نگاه به نيني ها كرد همين كه نينيها هم خواستن به آرتميس نگاه كنن يكيشون سقوط كرد بــــــــــله آرتميس خانم از نيني خوشش اومده بود وميخواست كه برش داره اما بيچاره نيني افتاد رو زمين و.......

اينم عكس دسته جمعيشون

.

البته چند روز قبل هم ميخواست يه دستي هم به سر وروي گلهاي توي گلدون بكشه كه سرموقع به داد گلهاي بيچاره رسيدم ونجاتشون دادم 0 يه همچين سوپرمني هستم مناز خود راضیاز خود راضی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سونیا
1 خرداد 92 10:54
ای دخمل شیطون بلا از حالا ورجک شدی ها عروسک خاله رو زدی ناکوتش کردی دخملی











خب ديگه چكار ميشه كرد بايد اينقدر ازاين خرابكاري ها بكنم كه بزرگ بشم










فهیمه مامان فاطمه
1 خرداد 92 13:02
خوش به حال ارتمیس با این خاله ی مهربون . موفق باشید




مرسي گلم شما لطف داريد

الهام مامان علیرضا
2 خرداد 92 11:07
من شما رو لینک می کنم عزیزم
[hr
دوست خوبم شما هم لينك شديد
مامان عبدالرحمن واویس
3 خرداد 92 16:05
افرین به ارتمیس جون وخاله زبروزرنگ[hr

اينجورياس ديگه
مائده(ني ني بوس)
7 خرداد 92 0:21
هه هه هه.تازه كجاشو ديدي