آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

يه روز گرم تابستوني

1392/5/24 9:57
نویسنده : بابا کامبیز
491 بازدید
اشتراک گذاری

البته اين پست تقريبا به يك ماه قبل مربوط ميشه اون موقع كه تب كشور يه كوچولو هم پايين نيومده بوداوهاوه

منم كه از گرما كلافه شده بودم با ماماني وخاله الهام رفتيم آب بازي 

استخرمو برديم توي حمام ومن مشغول آب بازي شدم حيف شد ماماني نتونست از آب بازي لذت ببره آخه پروژه مهمتري داشت كه بايد بهش مي رسيد بـــــــــــــــــــــله درست حدس زديد پروژه مهم عكاسي داشتند مادر خانمي منعینک

.

فكر ميكنيد من به چي نگاه ميكنم متفکرمتفکر آفرين  خاله الهام سعي ميكنه من بخندم ولي ببينيد...

.

اينجا خاله الهام باهام آب بازي ميكنه ومنم براش ميخندم 

.

البته بعضي مواقع هم زيادي ورجه وورجه ميكردم و خاله جون فكر ميكرد النه كه بخورم زمين اما خب خودتون كه منو ميشناسيد من دخملي با استعداد هاي شگرفم از خود راضیاز خود راضی

.

 

.

البته اينم بگم كه كلي آب پاشيدم به خاله الهام وبيچاره كلي خيس شدنیشخند

حتما شنيدين جواب هاي هوي هست

اينجا هم خاله الهام داره آب ميپاشه رومننیشخند

.

متاسفانه به دليل اينكه اينجانب مدام از لبه استخر بيرون ميومدم وصد البته قصدم بازديد از محل بود ونه شيطنت مادر وخاله گرامي براي پيشگيري از ليز خوردن من وقت آب بازي رو تمام اعلام كردن و علي رغم ميل باطني منو از ادامه متوقف كردند.

.

اينجا دارم فكر ميكنم چطوري دوباره راضيشون كنم برگرديم آب بازيمتفکرمتفکر

.

خب شايد اين چهره من جواب بده ماماني لفطا بريم آب بازي

.

اين چهره جز چلونده شدن توسط ماماني حاصل ديگري نداشت فقط منو محكم گرفت تو بغلش كلي بوسم كرد و قربون صدقه ام رفت بغلماچبغلماچ

فكر كنم منظورمو درست بيان نكردم  بايد تدبير ديگري انديشيدمتفکر.

به اميد موفقيتبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

خاله پارمیدا
24 مرداد 92 12:17
اوخییییییییییییی
نی نی ناز بشییییییییییی



مامی ارمیا
24 مرداد 92 12:19
الهی بگردم . فسقلی شر.
حتما بهت حسابی خوش گذشته ....


جاي شما خالي خيلي چسبيد
مائده(ني ني بوس)
24 مرداد 92 13:50
خوشبحالت خالهمعلومه كه آب بازي خيييييلي خوش گذشتيكمي هم به اين دخمل ما ياد بده بره توي استخرشو آب بازي كنهولي به هر حال خييييييلي ناز شدي


بله خاله جون جاي شما و سارينا جون خالي
ان شالله دفعه بعد
الهام(مامان اميرحسين)
24 مرداد 92 16:12
عافيت باشه عزيزم!!!
خانوادگي رفته بودين حمام؟؟
دفعه ي ديگه منم ميام!!


ممنون خاله جون
بله ديگه مسئوليت ها تقسيم شده بود
فكر بدي هم نيست
مامان امیرعلی گلی
24 مرداد 92 18:50
ای خوشکل خانوم واقعآ هم چلوندنی هستی ها کاش گیر من میومدی تا یه بوس از اون لپات بگیرم


مرسي خاله جونم
مامان ایمان
25 مرداد 92 12:13
سلام عزیزمممممم ماشالله این دخترمون ماشالله خیلی ناز شدههههههه خاله فدات بشههههه الهام جان شرمنده نتونستمممم این مدت بیامممم پیشتونننننن سرمم خیلی شلوغ بوددد


سلام به به ستاره سهيل از اين ورا...
خواهش ميكنم گلم ان شالله كه ديگه سرت خلوت شده؟؟
لاله
25 مرداد 92 12:17
سلاممممممممممممممممم عزیزم حتما واسش اسپند دود کن خیلیییییییییییی خوشگله


سلام لاله جون مرسي عزيزم ولي كاش آدرستو ميزاشتي
hedieh
25 مرداد 92 21:46
سلان عزیزم خوبی؟ به به عجب حمومی شده اون روز
آتنا
25 مرداد 92 21:48
سلام خاله الهام
ارتمیس جون خوبه؟عجب شطونی بوده چه استخر خوشملی


ممنون آتناي عزيز اين فسقل ما به معني واقعي شيطون بلاس
خاله ی آریسا
26 مرداد 92 8:40
واااای از دست این نی نی ها که تو حمام چه جیگرای خوردنی میشن دوست دارم بچلونمشون.
عزیزم عکسات خیلی نازه .
خاله جون بدو اسپند


مرسي خاله جون آره واقعا خيلي خوردني ميشن
ارلا
26 مرداد 92 9:42



صدیقه
26 مرداد 92 11:19
آی قربونش بره خاله صدیقش چه جیگری شده ناز طلا عزیزم الهی زنده باشه عزیز نازیت از طرف من ببوسش خوشکلتو
آدمك خيالي
26 مرداد 92 15:27
خيلي نازه
الناز
26 مرداد 92 18:05
سلام
چه بلای نازی/بازم برو اب بازی
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
www.manotaha.blogfa.com


باشه عزيزم حتما ميام
مامان تینا و رایان
26 مرداد 92 18:18
شلپ شلوپ کردی خوش گذشت؟اون چهره مظلوم رو من جواب داد خاله بیا خودم ببرمت آب بازی


آره خاله جون خوش گذشت و زود گذشت
چه خوب كه بالاخره رو يه خاله مهربون چهره من اثر گذاشت همين الان بيام بريم آب بازي
مامان محمدرهام جون
27 مرداد 92 1:53
سلام عزیزم

ای خدا قربون خنده ات برم الهیعاااااااااشق عکسهات شدم عروسکم


سلام مرسي خاله سمانه عزيز

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 مرداد 92 16:58
وای خدا جون ادم با ذوق بچه ها کلی خوشحال میشه
منم برای ایلیا این کار و کردم انقدر تو استخرش بازی کرد و خندید که نگو منم خوشحال بودم که براش این کارو کردم



آره عزيزم دقيقا همينطوريه كه ميگي
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 2:01
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O ♥♥ ღღ
مامی ارمیا
29 مرداد 92 11:49
سلام. کم پیدایی خاله جون !!!!
سارينا كوشولو
29 مرداد 92 14:09
خاله الهام بدو بدو بيا
يه آپ حسابي


اومدممممم
مامان عبدالرحمن واویس
29 مرداد 92 15:15
عافیت باشه دخملی نازنازی
انشاالله که همیشه شاد ساد باشی


مامان عبدالرحمن واویس
29 مرداد 92 15:17
ارتمیس جونم عکس اخریات خیلی نازشده
هـــــــــــــــــــااااا
الهام جون دلمون خیلی واست تنگیده
بی وفا
عکس پست ثابتم خیلی ماهه


مرسي خاله عزيز لطف داريد ومرسي از دقت نظرتون به پست ثابت
ياسي جون منم دلم حسابي حسابي برات تنگيده
مامان سونیا
29 مرداد 92 15:50
ای جان دلم هزار ماشالله به این گل دختر مثل هلو میمونه خاله ببوس این ناناز خانم رو برام اسفند دود هم یادت نره


ممنون از لطفتون خاله مهربون شما هم سونياي عزيز رو ببوسيد
سحر
29 مرداد 92 16:30
سلاااام خاله جوووونی
منم عمه ی نی نی ام که واسش می نوسم
نی نی خوشمزه ای دارین .. مثه پسر ما عاااشق آبه
پیش ما هم بیاین


سلام عمه جون مرسي كه اومدي پيشمون چشم حتما ميام پيشتون
الهام مامان علیرضا
3 شهریور 92 9:52
به به حسابی حال داده بهت آب بازی خوشگل خاله علیرضا هم مثل شما عاشق آبه
مامان عطرین
4 شهریور 92 12:08
شیطون بلا گه اب بازی میکنه عکساتم خیلی قشنگه خاله مبارکه
سارينا كوشولو
8 شهریور 92 16:59
اي جووووونم
چه خاله ي پرحوصله اي


خب ديگه ما اينيم