آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

نظر سنجي

1392/3/27 18:52
نویسنده : بابا کامبیز
359 بازدید
اشتراک گذاری

دوستهاي خوبم به دعوت دوست عزيزم الهام جون مامان عليرضا به اين نظر سنجي دعوت شدم كه همين جا ازشون تشكر ميكنم بخاطر دعوتشون

 

 

خب حالا بريم سراغ نظر سنجي وجوابهاي ماماني آرتميس

ا گر ماهی از سال بودم... شهريور آخه ما سه نفرمون متولد شهريوريماز خود راضیاز خود راضی

اگر روزی از هفته بودم.. يكشنبه 

اگر عدد بودم...  يك 

اگر نوشیدنی بودم.. آب

اگر ثواب بودم... سلام

اگر درخت بودم... درخت سيب مخصوصا وقتي شكوفه ميدن 


اگر میوه بودم.. اينكه پرسيدن نداره معلومه ديگه هلــــونیشخند

اگه گل بودم... گل ياس

اگه آب و هوا بودم... معتدل

اگه رنگ بودم... قرمز

اگه پرنده بودم... طاووس


اگه صدا بودم...  صداي خنده هاي دختر نازم آرتميس

اگه فعل بودم... هست

اگه ساز بودم... سه تار

اگه عضوی از بدن بودم... مغز از خود راضیاز خود راضیاز خود راضی

اگه بخشی از طبیعت بودم... يه دشت پر گل


اگه یک حس بودم...  دوست داشتن

 

niniweblog.com

و حالا قسمت سخت نظر سنجي بايد چهار نفر ديگه رو دعوت كنيم

1- مريم جون مامان محمد رضا يكي يه دونه

2- ياسمين جون مامان عبدالرحمن واويس جون

3-زهرا جون مامان شيرين تر از عسل

4- سمانه جون مامان محمد رهام عزيز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

SaYa
27 خرداد 92 19:09
مرسی عزیزدلم

نظرسنجی جالبیه
جواباتونم خیلی خوبه


ممنون گلم لطف داري
بهاره مامان الینا
28 خرداد 92 9:10
چه باحاله که سه تای تون متولد شهریور هستید با یه خصوصیت


مرسي عزيزم يه آدرس از خودتون بزاريد كه بيام بهتون سر بزنم
الهام مامان علیرضا
28 خرداد 92 10:00
جالب بود مامانی
پس میخوای صدای خندۀ آرتمیس باشی؟؟
چه صدای دلنشینی



مرسي گلم، آره ديگه
الهام مامان علیرضا
28 خرداد 92 10:04
می بخشی گلم دیشب با گوشی وارد شدم نتونستم جوابتون و بدم.
من تو قسمت تنظیمات کاربر جدید اضافه کردم.بعد ورود به وبلاگ های گروهی رو زدم وارد شدم و یه مطلب جدید فرستادم دیدم به اسم بابایی ثبت شد و تعداد نویسندگان وبلاگم هم دو نفر شد هیچ مشکلی پیش نیومد.خیلی راحت. بعد حذفشون کردم. شما این مراحل و برو حتما درست میشه چون من امتحان کردم.
موفق باشی


مرسي گلم فكر كنم با من لج كرده اين راه جواب نميده
الهام مامان علیرضا
28 خرداد 92 11:32
سلام مامانی شما اول کاربر جدید و ایجاد کن تو وبلاگت.تو قسمت تنظیمات قسمت تعیین چند نویسنده برای وبلاگ: تو قسمت نام و نام خانوادگی بزن بابای آرتمیس، تو نام کاربری بزن:baba و تو رمز عبور رمزت و وارد کن. بعد قسمت هایی رو که میخوای تیک بزن. و تایید کن بعد برو به همون آدرسی که مدیریت بهت داده تو قسمت وبلاگ: بزنartemis-m تو قسمت نام کاربری اسمی رو که گذاشتی مثلا :"baba" رو بزن و پسوورد هم هر چی برای کاربر جدید گذاشتی همو نو وارد کن و ورود بزن بعد از ورود یه مطلب جدید بنویس و بفرست تو وبلاگ به اسم بابای آرتمیس نشون داده میشه همه چی رو توضیح دادم عزیزم الان دیگه ایشالا مشکلی نیست الان اقدام کن.موفق باشی
SaYa
28 خرداد 92 11:51
سلام عزیزم باشه چشم حتما میام ممنون از لینک
انسیه
29 خرداد 92 12:15
صدای خنده ی آرتمیس...چه قشنگ گفتی..رفتم تو فکر...قشنگه



مرسي گلم
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 16:01

اومدم این دسته گل و بهتون تقدیم کنم


فداي مهربونيت عزيزم
فروشگاه نادین
30 خرداد 92 20:51
پیشاپیش از حضور شما دوست عزیز در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین سپاسگذاریم
zohre,mamane kiyan
1 تیر 92 9:52
خیلی جالب بود الهام جون
راحله
1 تیر 92 18:55
عزیزم چقد ربا مزه بود مخصوصا این که هر سه شهریوری هستید چه جااااالب


خب ديگه ما اينجور خانواده اي هستيم
ارلا
1 تیر 92 22:48
سلام وب نازی وجیگری داری خوشحال میشم به من سر بزنی
ارلا
2 تیر 92 10:20
سلام
عزیزم لینکت کردم


مرسيگلم شما هم لينك شديد