آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

مسابقه وبلاگي

1392/3/20 9:40
نویسنده : بابا کامبیز
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهاي خوبم حتما در مورد مسابقه وبلاگي شنيدين اين دفعه هم قرعه به نام ما افتاده البته به لطف دوستهاي خوبم مامان ايمان جون ومامان عليرضا جونماچ

1_بزرگترین ترس از زندگیت؟

نااميدي

2_اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟


به كساني كه دوستشون دارم سر ميزنم ببينم در نبود من چكار ميكننمتفکر

3_اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه آن ارزو چیست؟

عاقبت به خير شدن

4_از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدام یک را دوست داری؟

اسب حالا اگه بالدار هم باشه  كه ديگه عالي ميشه


5_کارتون مورد علاقه کودکیت؟

آنشرلي


6_در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

 اگه بپرسيد در پختن چه غذايي تبحر دارم زودتر به جواب ميرسيمنیشخندنیشخند

7_اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟

خب عصباني ميشم ديگهکلافهکلافه

8_با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

دنبال مرغ دريايي بودم خسته شدم به اورانيوم رسيدم اونم از نوع غني شدهاز خود راضیاز خود راضیاز خود راضی

9_دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟

صدبار به سنگ كينه بستند مرا 

از خويش غريبانه گسستند مرا

گفتند كه بي ريا بايد زيست 

آيينه شدم باز شكستند مرا

10_اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟

به كودكيم - به اون دنيا تعجب خب چيه مگه از اون دنيا آينده ترم داريم؟؟؟؟؟؟

11_چه رنگی هستی ؟

رنگين كماني

 

12_اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

فكر ميكنم يه سري به هند بزنم

13_بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

هروقت تنها شدي بون خدا همه رو بيرون كرده تا خودت باشي وخودش ........


14_اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟

دوستان قديميم

 

15_اگر قرار بود کسیرو ملاقات کنید؟

يه دوست

16_اگر قرار بود یک جمله از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟

دروغ

17_اسم دیگه برای وبلاگت؟

ميوه تابستوني ما

18_خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

نميدونم شايد سيب

 

 

19_کاشکی؟؟؟ 

اي كاش هرگز توي زندگي نگيم اي كاش


وحالا باید 3نفر از دوستانمو دعوت  کنم به این مسابقه وبلاگیییییییییی

دوست جونيا خيلي سخته انتخاب 3 نفرگریهگریه

1- مامان كيان شاهزاده ايراني

2-مامان محمد رهام جون 

3- مامان سارينا جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدرضا
19 خرداد 92 1:49
سلام خاله واییییییییییی چقدر فعال این همه در مورد یه اسم آرتمیس اطلاعات دادی بابا دم خاله گرم.این پست پایین شیطونی های آرتمیس بالاش چیه جغول بغوله چیه نمیتونم بخونمش راستی خیلی خوب شد قالبت همون اولی شد ای ول.نگران هم نباش از طرف سه نفر دیگه دعوت شدیم برای مسابقه خودشو ناراحت نکن.مهم نیست.تازه تو سوختی قبول نیست چون جمله سازیت ایراد داره خسته نداشت توش.بس بوس



اي داد بيداد حواسم به خسته نبود
zohre,mamane kiyan
19 خرداد 92 11:14
خاله الهام رنگین کمونی عالی بود

ممنون که منو دعوت کردید


خواهش ميكنم منتظر جوابهاتون هستيم
الهام مامان علیرضا
19 خرداد 92 16:20
قشنگ بود



مرسي عزيزم
مامان سونیا
19 خرداد 92 18:49
ای بابا رنگین کمان چند رنگه فکر میکنم هفت رنگه یعنی شما هفت رنگی خاله جون






اِاِ ماماني داشتــــــــــــيم ؟؟؟؟ اصلا بمن مياد هفت رنگي

من همه رنگها رو دوست دارم همين


شقایق
20 خرداد 92 1:30
عالی بود


مرسي گلم
مامان عبدالرحمن واویس
20 خرداد 92 12:47
عالی بودعزیزم


مثل شما كه نميشه