آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

نوشته هاي مامان

1392/3/6 18:36
نویسنده : بابا کامبیز
385 بازدید
اشتراک گذاری

عزيــــــــــــــز دلـــــــــــــم فدات بشم كه زود به زود كارهاي جديد ياد ميگيري اين روزها وقتي برات اتل متل ميخونم تو هم با دستهاي كوشولوت  روي پاهات ميزني ووووووي يعني اون موقع ميخوام بخورمتبغل 

طبق معمول اگه بخوام عكس بگيرم ديگه بازي نميكني آخه نفس من چرانميزاري عكس بگيرممتفکر موقع حرف زدن با تلفن هم برنامه همينه

وقتي مامان جون اينها يا بابايي زنگ ميزنن قبلش خوب حرف ميزني ها (البته همون حرف زدن خودموني دددددد  بببببببب  و.....) اما وقتي گوشي رو ميگيرم جلو دهنت سايلنت ميشيساکتساکت

.

اين ماژيك بيچاره رو كردي تو دهنت  رضايت هم نميدي كه درش بياري

 

 

.

از زواياي مختلف هم تستش ميكني 

.

كلي  خلاقيت  به خرج دادم كه موفق شدم ازت بگيرمش هورا

آخه وقتي چيزي رو ازت بگيرن اين شكلي ميشي

.

اينجا مثلا داشتي گريه ميكردي كه بازم حواست به دوربين پرتيد

.

وحالا قشنگترين نيم رخي كه من ديدم 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله پارمیدا
6 خرداد 92 18:47
اوخییییییییییییییییی
چ نی نی نانازیه
چشم بد ازش دور

مرسی به وب پارمیدا اومدید
خواهرزاده ها عزیز هستن واسه خاله دیکه
اگه دوس داشتید خبر بدید لینک کنم وب خوشکلتونو

مرسي ذوسي جونم الان لينكتون ميكنم تا هرروز بيام پارميدا جونوببينم
الهام مامان علیرضا
6 خرداد 92 18:49
جانم خاله
قربونت بشم که نگاهت اونقدر قشنگه و کنجکاوی از تو چشات برق می زنه..



خدانكنه خاله جوووون يه عالمه دوستون داريم
مامان محمدرضا
6 خرداد 92 22:06
خصوصی.


اومدم گلم به سرعت برق وباد
مائده(ني ني بوس)
7 خرداد 92 0:17
قرررررربون اين دخمل شيرييييين
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 خرداد 92 8:27
خاله جونم اون ماژیک کثیفه. خدای نکرده مریض میشی. وای وای وای. دوست دارم.




اتفاقا مامانم هم ميگه كثيفه ديدين كه آخرش هم سرم كلاه گذاشت ماژيكمو گرفت مرسي خاله جوووون از تذكرتون ماهم شمارو دوست داريم خاله مهربون
خاله پارمیدا
7 خرداد 92 10:58
معصومه
7 خرداد 92 12:45
قلبون دندوناش بلم من عزیزم جوجوی من


خدانكنه مهربونم مرسي كه سر ميزنيد
خاله ی آریسا
7 خرداد 92 13:45
عزیزدلم . واقعاً بهترین نیم رخ و داری عزیزممممممممممممممم


مرسي گلم شما لطف داريد به آرتميس جون
مامان محمدرهام جون
7 خرداد 92 15:51
جااااااااااانم چه با مزه وسط گریه حواسش پرت شدهاز طرف من ببوسیدش

با افتخار لینک شدید عزیزم


آره ميبيني براي همين هيچ عكسي از گريه كردن يا خنديدن از ته دل كه قهقهه ميزنه نداريم عزيزم شما هم لينك شديد با افتخار البته
مامان ایمان
7 خرداد 92 16:21
سلام عزیز دل خالهههههه الهی من فدات بشم تو چقدر اینقدر خوردنی هستی خالهههههه نگاه کردنشوووووووووووو عزیزم بوسسسسسسسسس


خدانكنه خاله عزيز جوجوي خودتونم خيلييي خوردنيه
بابای محمد مهدی
7 خرداد 92 16:37
سلام.نه نمیشه یه پست مثلا بابایی باشه یه پست مامانی!تو قسمت تنظیمات میشه عوض کرد اونم کل پستهارو عوض میکنه