آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

برداشتن نخ دندان

1392/3/6 8:34
نویسنده : بابا کامبیز
337 بازدید
اشتراک گذاری

سفيد برفي خاله  روز به روز خواستني تر ميشي  ديروز داشتم باهات بازي ميكردم مثلا ميخواستم بخورمت چهادستو پا تند تند ميرفتي كه يه دفعه وايسادي سرتواز نيمرخ گذاشتي روي بالش يه خنده نازي تحويلم دادي  خیال باطلخیال باطل واااي منم گرفتمت حسابي چلوندمت 

متاسفانه عكسي از اين لحظه ندارم ( نه اينكه اجازه ميدي خيلي عكس بگيرم متفکر )

 

يه چشمه از كارهات اينه كه بري تو آشپزخونه و به همه جا سرك بكشي تازه هنوز نميتوني راه بري فكر كن اگه راه بيفتي چـــــــــــــه شـــــــــود

اينجا ميخواستي بري توي آشپزخونه كه من دوربين به دست دنبالت بودم شماهم كه دقـيق وحساس  به دوربين 

 

.

 .....يه كمي بي خيال دوربيم ميشه ودوباره

.

البته باز هم بايد به دوربين يه نگاهي بكنه

.

بغلواااي عسلم بخورمت ببين چطوري نشستي

 

.

ماشين لباسشويي روشنه داري نگاش ميكني

.

خاله الهام تو هم بيا نگاه كن نیشخند

.

آهان بالاخره رسيدم 

.

آرتميس در حال برداشتن نخ دندون .

آخه ميدونيد من ديگه دندون دار شدم برام خيلي مهمه كه حتما از نخ دندون استفاده كنم

.

خب ديگه كارم تموم شد دارم برميگردم.

برم يه جاي ديگه سركشي كنم

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهام مامان علیرضا
5 خرداد 92 10:24
ای جانم آرتمیس خانم تپل مپل ناز
تازه کجاشو دیدی خاله الهام.
ما همش آرزو مون بود بچه ها بزرگ تر بشن و خودشون راه برن و با خودشون بازی کنند و دست از سر ما بردارند ولی هر چی بزرگتر شدند بدتر شد و ما باید بیشتر دنبالشون می دویدیم.
عاشق اون نگاه قشنگتم خاله...چه ناز برگشته نگاه می کنه.



آره دقيقا همين طوره كه ميگين ما هم شماو جوجوتونو خيلي دوست داريم خاله جووون
مامان محمدرهام جون
5 خرداد 92 10:52
ای جووووووووووووووونم عاشق فسقلیهایی هستم که چهاردست وپا میرن وبه همه جا سر میزنن


جالب اينجاست كه اونا چهاردستو پا ميرن ولي ما بهشون نميرسيم يعني بسرعت نور جابه جا ميشن
خاله ی آریسا
5 خرداد 92 12:03
عزییییییییییییییزم چه نی نی نازی دارید ما هم وبمون رو برای عزیز دلمون درست کردیم. خوشحال میشیم همدیگرو لینک کنیم


مرسي گلم آريساي شما هم خيلي عروسك منم خوشحال ميشم لينكتون كنم
معصومه
5 خرداد 92 15:18
عزیزم خیلی ناز شدی ماشالله ماشالله بوس خدا حفظش کنه


مرسي خاله معصومه كه بهمون سر ميزني
zohre,mamane kiyan
5 خرداد 92 16:08
وااااااااااای پرنسسم رو ببینعاشقتم خاله جون
وای چقدر شیرین و ناز این گل دختر
الهام خاله ببوسشون


مرسي خاله مهربون شما هم كيان جونوببوسيد
مامان زهرا
5 خرداد 92 16:46
ucdcl
مامان سونیا
6 خرداد 92 12:21
ای جانم به این دخملی وروجک
چه عکسای خوشگلی

خاله منتظر روزهایی باش که بدویی دنبالش و از دستت در بره و نتونی بگیریش این فسقل خانم نانازی رو


مرسي مامان مهربون آره از الان دارم بهش فكر ميكنم چه وروجكي بشه ماماني سونيا جون رو هم بوس
الهام
6 خرداد 92 14:50
سلام الهام جون


ممنون بهمون سر زدی


ماشالا ماشالا چه شیطونه!!


ببین هدف چی میکنه!!






آره واقعا هدفو خوب اومدي







مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
6 خرداد 92 15:13
واااااااااااااااای واااااااااای واااای خوشگل خانم


مرسي خاله جون بهمون سر ميزني
مامان وانیا
6 خرداد 92 15:20
عزیزم نی نی ها وقتی چهار دست و پا میرن خیلی خواستنی میشن مواظبش باشین فقط کار های خارق العاده زیاد ازشون سر میزنه

خاله خانم اونجا وارد گروهی میشه دقیقا توضیح داده چکار کنی کنه با اسم نویسنده و رمز مختص خودش باید وارد بشی




ممنون از تذكرت مامان مهربون دوسي جون همه مراحلو رفتم جواب نميده


مامان عطرین
6 خرداد 92 17:22
تپلی من!خدا حفظش کنه ایشالا


مرسي خاله جووون جوجوي نازمونم ببوسيد
خاله پارمیدا
6 خرداد 92 18:59

مستنده مستنده هاااااااااااااا


مامان زهرا
6 خرداد 92 23:25
عزیزم من بین اون دوتا عکس گل گذاشته بودم نیدونم اون چیه من که گل گذاشتم خودمم تعجب کردم


كلي به مغزم فشار آوردم كه چيه
مامان عبدالرحمن واویس
13 خرداد 92 21:17
فدای دخترنازمون برم که انقدبفکرسلامت دندوناشه که مثل من نشه اخرسربره11تادندونوباهم درست کنه..