آرتميس عزيزمآرتميس عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

@@ عشق و زندگي = آرتميس @@

بدون عنوان

1392/2/23 8:59
نویسنده : بابا کامبیز
561 بازدید
اشتراک گذاری

تو رو با دنيا عوض نميكنم

 

 

.

عاااااشققلبقلب وقتي هستم كه زبونتو در مياري اما همين كه بخوام عكس بگيرم.......

.

اينم مدل نشسته

 اي جانمممم

 

 

الهي كه هميشه بخندي ملوسكمماچبغلقلب

دوست هاي خوبم فوايد جالب خنديدنقهقهه رو ميتونيد در ادامه مطلب بخونيد 

 

شکلک های محدثه

1-خنده يعني گرفتند حمام اكسيژن

2-مقدار كلسترول وقند خون با خنده كاهش مي يابد.

3-خنده دويدن بدون حركت نام گرفته لذا افراد چاق را لاغر ميكند.

4-خنده همه ماهيچه ها واندام بدن را به حركت وا ميدارد.

5-يك دقيقه خنديدن برابر است با 40 بار تنفس عميق.

6-خنده رل قابل ملاحظه اي در مبارزه با سرطان دارد.

7-خنده اكسير جواني است. 

                                    هر روز ميام وچند تا ديگه از فوايدش رو مينويسم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی درسا
20 اردیبهشت 92 0:12
سلام خاله الهام عزیز من خاله درسا هستم ممنون که خونه مجازی درسا سرمیزنید ..... عزیزم برای چند نویسنده کردن وبلاگ میباست در مدیریت وبلاگ و بعد تعیین جند نویسنده برای وبلاگ را کلیک کنید ...... نام و رمز عبور و حدود اختیارات مامان و بابای آرتمیس رو بنویسید ........ هر وقت هر کدوم خواستن وارد بشن باید از منوی وبلاگ گروهی نام و رمز عبور خودشونو وارد کنن و وارد مدیریت وبلاگ آرتمیس بشن ..... البته شما طبق معمول وارد میشین ..... اگه نکته ی مبهمی بود بفرمایید .... ببوسین این دختر گلی رو ....
مامان زهرا
20 اردیبهشت 92 2:05
همیشه شاد باشید
مامان عبدالرحمن واویس
20 اردیبهشت 92 16:33
دخترنازم انشاالله که همیشه شادشادباشی وخنده برلبات
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 اردیبهشت 92 8:17
جون دلم چه دختر ملوسی. اسپند واسش دود کن خاله الهام. با افتخار لینک شدید
مامان مهدیس و ملیسا
21 اردیبهشت 92 10:26
ممنونم که به وبلاگ ما سر زدید باز بیاید پیشمون خوشحال میشم دوستای خوبی باشیم
مامان عبدالرحمن واویس
21 اردیبهشت 92 11:58
عزیزم خصوصی گذاشتم
مونس مامان امیر علی و ایلیا ( دوقلوهای قندعسل )
22 اردیبهشت 92 13:34
عزیز دلم شما رو لینک کردم
سپید مامان علی
23 اردیبهشت 92 10:52
ای جااااااااااان چه دخمل ملوسی اسپند فراموش نشه چه خنده های نازی راستی اسم خواهر زاده منم آرتمیس هست
مائده(ني ني بوس)
23 اردیبهشت 92 15:48
واي من عاااااااشق عكس دوميتم
مامان زهرا
24 اردیبهشت 92 2:43
عزیزم خوشحال شدم بهم سر زدی و بازم منتظرتم
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
29 تیر 92 3:22
چرا به ما سر نمیزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی ....
عزیزم ما تو مسابقه نینی شکمو با کد 710 شرکت کردیم
به ما رای میدی ؟؟؟ کد رو به 20008080200 ارسال کن به همین راحتی !!!مارو خوشحال میکنی؟؟؟ ‘ یک دنیا ممنون عزیزم


سلام عزيزم قهر نكن لطفا الان ميام پيشتون
فرناز
12 اردیبهشت 93 18:42
سلام مامان نی نی خوشگل فرشته کوچولو خوشگلی دارین. خدا حافظش باشه همیشه. من نماینده بیمه هستم با دیدن این وبلاگی که واسه آینده ی فرزند نازنینتون طراحی کردین میشه متوجه شد که این نی نی والدین آینده نگر و به روزی داره... با توجه به حرفه م وظیفه ی خودم دونستم که به چنین پدر و مادر خوش ذوق و آینده نگری در مورد طرح آتیه فرزندان اطلاعات بدم... طرح آتیه فرزندان: شما در این طرح میتونید با پس اندازی روزی 1000 تومن برای آینده ی فرزندتون سرمایه گذاری کنید. (این حداقل مبلغه! میتونید هر مبلغی که دوس دارید قرارداد ببندید) مدت قرار داد هم به انتخاب والدینه! معمولا مدت جوری انتخاب میکنن که سن بچه به 20_22 سالگی رسیده باشه(خرج دانشگاه و جهیزه و....). تو این مدت هم یه سری پوشش بیمه داره و هم در پایان قرارداد اندوخته ی پول به همراه سودش رو دریافت میکنه. در طول مدت بیمه نامه هم (بعد از گذشت 2 سال از انعقاد قرارداد) میتونه 90% اندوخته ریالیشو وام بگیره!! به قول بیمه ای ها : از امروز به فکر آینده باشیم آینده همین فرداست همه ی شرکت های بیمه چنین طرحی دارن با تفاوت های کوچولو از شرکت های مختلف میتونید پرس و جو کنید اگر هم از من سوالی داشتید در خدمتم novin.4055@gmail.com